-A A +A

Jste zde

Erotické "šipky"

Erotické "šipky"

 Volné pokračovaní článku "Hry s erotickým podtextem - erotické hry".

Ke svlékací erotické hře se dá využít většina her, které mají svůj základ v hodnocení dosažených výsledků. Proto se dají s velkým úspěchem využít i klasické vrhací šipky. Výhodou je, že šipky je možné hrát ve větším počtu hráčů. je to jednoznačně napínavá hra, která má svá pravidle a je napínavá. Asi je každému jasné, že výhodu budou mít především hráči, kteří ji již v minulosti hráli a mají tedy větší odhad v tom, jak šipky házet.

Hru "Šipky" nemusíte nijak improvizovat. Dnes je možné koupit řadu kompletních balení terče i se šipkami a vyhodnocovacím zařízením. Můžete použít všechny druhy, od těch nejednodušších a nejlevnějších až po skoro profesionální, které zvládají sledovat okamžitý průběh hry, umí počítat nejlepší hody nebo vedou různé statistiky jednotlivých kol. Už jen trochu lepší "Šipky" však umí mnohem více, než potřebujete. Umí dokonce sledovat několik variant hry, například hody na číslo, hody na součet nebo postupku.

Ty jednodušší "Šipky" většinou mají házecí šipky s magnetem na konci hrotu a do terče se nezapichují, ale magnet je na terči přidrží. Nákladnější sety jsou většinou vybaveny klasickými šipkami s ostrým hrotem na konci šipky a do terče se zabodnou. Rozdíl mezi magnetickými šipkami a klasickými šipkami spočívá především ve způsobu hodu šipky a v síle, která je potřeba k fixaci šipky na terč. Magnetické šipky potřebují mnohem menší sílu hodu, jak ty klasické, které se do terče musí zabodnout. Magnetické šipky jsou tedy bezpečnější, jak klasické s hroty. Proto se považují spíš za dětskou hru, zatímco s těmi klasickými šipkami s hrotem se dají hrát už opravdové mistrovské zápasy ve vrhu šipkou. Co se svlékacích her týká, moc velký rozdíl v tom není. O všechny části oděvu můžete přít jak u jedněch, tak i u druhých...

Co se vlastní hry "Šipky" týká

Ke každému setu obdržíte i přehledná pravidla jednotlivých her. Proto je nyní není nutné detailně představovat. Stačí si vybrat variantu hry, seznámit se s pravidly, upřesnit počet hráčů a hra může začít. Připomínám, že pravidla by měl každý hráč před zahájením hry znát nebo je alespoň rámcově chápat.

Zkušenosti hráčů

Hrát by ji měli hráči s podobnými zkušenostmi. Ti lepší hráči mohou zvolit určité znevýhodnění, například tím, že si přidají metr nebo více ke vzdálenosti ze které budou šipky házet. Tím se rozdíly částečně vyrovnají. Bezpečnost hry Jen pro úplnost připomínám bezpečnostní opatření!!! Terč musí být umístěn tak, aby ve směru hodu nebyli žádní ani náhodní lidé!!! Také je terč nutné umístit tak, aby šipka, která terč mine něco nepoškodila. Vše ostatní se dočtete v návodu, který si určitě všichni přečtěte!!!

Výběr varianty hry

Hru mohou hrát hráči na jakoukoli variantu podle pravidel. Pokud však šipky nehrajete pravidelně, pak je lepší, když zvolíte tu nejjednodušší variantu, při které vyhrává ten, kdo má ze tří hodů nejvyšší součet bodů. Je to zábavné a chvíli to trvá. Není to při větším počtu hráčů žádná rychlovka a je při tom legrace. Prohrává hráč, který má na konci kola nejmenší počet bodů Když se šipka neudrží na terči, hod se počítá za 0 bodů. Hodnocení je stejné i v případě, že terč minete. Body je počítají za zásah kruhu na terči. Střed je hodnocen 10 body a postupně se počet bodů s každým dalším vnějším kruhem snižuje až ten poslední má hodnotu 1 bod. Proto je lépe házet na jistotu, než se snažit za každou cenu být nejlepší. Většinou prohrávají ti hráči, kterým se šipka jednou nebo dvakrát ze tří hodů nezabodne to terče, nebo ji magnet na terči neudrží.

V rámci jednoho kola má každý hráč 3 hody. Můžete házet tak, že každý si své šipky hodí za sebou a hned ví, kolik hodil celkem. Zábavnější je, když každý hráč hodí jednou a postupně se hráči střídají, ak každý hodí všechny své šipky. Hra se tak stává delší a podstatně napínavější. Do posledního hodu si totiž nemusíte být úplně jisti výsledkem. Po součtu bodů je vyhlášen vítěz kola a poražený. Vítěz může získat odměnu, poražený odkládá fant.

Hra je možné hrát i s určitou taktikou

  • každý proti každému
  • jeden proti všem
  • páry proti párům
  • muži proti ženám

Nejedná se o žádné psané pravidlo, ale o strategii kolektivní hry. Na to však přijdete už po několika hodech. Nejčastěji hrají muži proti ženám a naopak. Snaží se házet tak, aby například muži byli lepší jak ženy a naopak. Na strategii se můžete domluvit potajmu, už před hrou. Neznamená to ovšem, že je to tak snadné strategii naplnit, jak si přát ji naplnit!!! Někdy stačí jeden špatný hod nebo vypadnutá šipka z terče a je po strategii i po fantu... U mužů je vhodné vždy hned na počátku hry zvolit čáru vrhu o metr dál od terče, jak pro ženy. Muži to pak budou mít obtížnější, ale bude to spravedlivé.

Odměna pro vítěze

Jaká bude odměna pro vítěze záleží na kolektivu. Může to být další forma zpestření hry. To už si však hráči dopředu, nejlépe před každým kolem nebo celou hrou, volí sami. Znovu však připomínám bezpečnost hry. Nešťastně vržená šipka může znamenat těžké zrazení s celoživotními následky například při ztrátě oka. Takže, aby to byla zábava bez rizika, tak si musíte být vědomi i svojí velké zodpovědnosti jeden k druhému. Rozhodně není vhodné hru hrát s někým, kdo je opilý nebo s k tomuto stavu postupně nezadržitelně blíží!!!

Hra končí až tehdy, když je znám celkový vítěz - tedy hráč, kterému zůstal alespoň jeden fant.

 

Články s podobnou tematikou

Literatura a zdroje

(AK)(Z)(L)