-A A +A

Jste zde

Cvičení pro posílení erekce penisu

Cvičení pro posílení erekce penisu

Každý muž by chtěl docílit zvýšení své mužnosti. K tomu samozřejmě patří i prodloužení pohlavního styku a dokonalá kontrola nad erekcí. Touha by nám mužům zcela určitě nescházela, ale jak toho dosáhnout snadno a rychle? Bohužel, není možné tyto schopnosti získat bez systematického a cílevědomého úsilí.

Dokud je muž mladý, nebývá to až tak velký problém a muž si naivně myslí, že tomu tak bude navždy. Jenže je důležité si uvědomit, že erekce s věkem slábne a pokud se muži nepodaří získat nad ní jistý stupeň kontroly pomocí vůle, bude odkázán jen na to, co mu příroda dovolí.

Většina mladých mužů má erekci celkem snadno a to většinou už při sebemenším pomyšlení na sex. Později tato schopnost mít erekci a hlavně udržet erekci slábne a někdy se stává až problémem. Jedna z tantrických technik se zaměřuje právě na získání schopnosti muže ovlivnit svoji erekci pomocí vůle a cvičení svalů, které mu s erekcí mohou pomoci.

Ve východním světě je tantra lidem bližší a začínají s jejími technikami již v mladém věku. Většinou to bývá součást výchovy nebo náboženského zaměření v rodině nebo komuně. Lidé v západním světě s tantrickými technikami naopak většinou začínají až v době, kdy se z vlivu rodiny uvolní a hledají svoji cestu životem. 

 

KAŽDODENNÍ CVIČENÍ PRO UDRŽENÍ EREKCE

Jedná se o celkem jednoduché cvičení, které patří mezi základní tantrická cvičení, která mohou muži pomoci vůlí a cvičením ovlivnit a získat kontrolu nad erekcí. Provádí se hned ráno, hned po ranní hygieně.

Postup cvičení:

  • Postavte se vzpřímené poloze a jen svojí vůlí a představivostí se pokuste dosáhnout erekce. Pokud se vám to hned nebude dařit, můžete si pomoci jemnou masáží penisu s cílem dosažení dostatečné erekce. Pokud vám s masáží pomůže vaše žena, půjde to pravděpodobně snadněji.
  • Vezměte připravený suchý ručník (spíše menší - okolo váhy 100 gramů) a položte (pověste) jej na penis. Erekce musí být dostatečně pevná, aby ručník udržela, jinak by sklouzl z penisu. Soustřeďte se na svou erekci a snažte se ručník na penisu udržet po co nejdelší možnou dobu. Když se vám podaří ručník udržet cca 15 - 20 sekund, je to možné považovat za naplnění cíle cvičení.
  • Další fází je uvolnění erekce - například ponořením penisu do studené vody.
  • Znovu nabytí erekce. Každá další erekce musí být natolik silná, aby dokázala udržet ručník.
  • V rámci jednoho cyklu cvičení se doporučuje zvládnout zhruba osm erekcí.

Co se dá cvičením podpořit?

  • Především je to pravidelné prokrvení penisu a pohlavních orgánů muže.
  • Už jen pravidelné prokrvení topořivých tělísek v penisu má pozitivní dopad na jeho zdravotní stav.
  • Dojde k výraznému posílení pevnosti erekce.
  • Muž získá schopnost cílevědomě navodit erekci penisu a dokázat ji udržet.
  • Zlepší se prožívání pocitu při erekci
  • Erekce a její udržení se dostane pod kontrolu vůlí ...
     

Poznámka 

Pokusy s cvičením pro posílení erekce penisu v mladším věku jdou většinou poměrně snadno. Čím je však muž starší, tím se pro něj cvičení stává obtížnější a namáhavější. Proto je velmi vhodné cvičení pro posílení erekce penisu začít provádět již v mladém věku a neodkládat je až na dobu, kdy muž začne mít problémy s pevností erekce nebo udržením erekce při milování. To už bývá spíše pozdě, i když nikdy není pozdě! Ideální je začít se cvičením v mladém věku a jeho poctivým a pravidelným praktikováním si zlepšit a zdokonalit svůj sexuální život. V pozdějším životním období si pomocí tohoto jednoduchého cvičení prodloužíte kontrolu nad erekcí až do vysokého věku. Samo cvičení samozřejmě stačit nebude, je potřeba myslet i na zdravou výživu a zdravé formy pohlavního i běžného života.

 

Literatura a zdroje

(AK)(Z)(L)