-A A +A

Jste zde

DOTAZ: Nízká hladina testosteronu

DOTAZ: Nízká hladina testosteronu

Dobrý den.
Nemám vůbec chuť k sexu a ani na to nemám myšlenky tak jak dříve a proto jsem se rozhodl jít na krevní testy na hladinu testosteronu. Mám je opravdu podprůměrné k mému věku (je mi 40 let). Z toho co se píše na internetu jsem se dočetl že v takovémto stavu se dají sexuologem předepsat buď undestror a nebo injekce sustanon. Ale sustan prý tu moji, i když podprůměrnou produkci vlastního testosteronu, úplně vyruší? Takže můj dotaz zní - jestli když by jsem si aplikoval sustanon 250 a zjistil že mě to nedělá dobře (viz jeho vedlejší účinky) a jeho účinek za tři týdny vymizí, tak za jakou dobu a jestli vůbec se mě obnoví můj vlastní testosteron? Děkuji za odpověď....

Poznámka:
Dotaz byl zaslaný pomocí kontaktního formuláře na adrese http://milovani.cz/contact.
Dotaz byl upraven, jména a kontaktní informace byly odstraněny.


 

ODPOVĚĎ na dotaz "Nízká hladina testosteronu"

Dobrý den.
Děkuji za dotaz a Vaši důvěru.

K Vašemu dotazu - je vidět, že jste se zřejmě rozhodl svůj problém razantně řešit sám, bez lékařů. Vycházíte však pouze ze zjednodušeného pohledu, kdy se domníváte (podle toho co píšete o testosteronu), že za Vaším problémem stojí nízká hladina pohlavních hormonů...

Na krevní testy se zaměřením na testosteron Vás někdo poslal. Ten, kdo Vás na tyto testy poslal Vám zcela jistě i sdělil, co se dál dá nebo nedá s hladinou tohoto pohlavního hormonu dělat. Není mi však z Vašeho dotazu zcela jasné, kde jste si opatřil léky o kterých píšete. Nabývám dojmu, že jste si je opatřil přes internet nebo z druhé ruky. Aplikovat si sám injekční formou jakýkoli lék sám nemůžete, z toho usuzuji, že jste si nejspíš "léčbu" naordinoval a provedl "svépomocí".

Pokud jste se, jak píšete "jsem se dočetl že v takovémto stavu se dají sexuologem předepsat bud undestror a nebo injekce sustanon", pak jste se zcela jistě dočetl i to, že návštěva lékaře je pro získání tohoto léku naprosto nezbytná a že tyto léky nesmí předepsat nikdo jiný, než odborný lékař.

Chuť na sex, nebo-li sexuální touha nebo sexuální potřeba rozhodně není jen o pohlavních hormonech. Ty samozřejmě mají obrovský vliv, ale nejsou jediné, co sexuální touhu ovlivňuje. Návštěva sexuologa je nutná nejen kvůli předepsání léků, ale především proto, aby se zjistilo co je skutečnou příčinou snížené sexuální potřeby. Návštěva sexuologa nebo psychologa je z tohoto pohledu naprosto zásadní a nezastupitelná!!!. Možná by Vám doporučil úplně jinou léčbu, než uvedenými léky, ke kterým se nebudu vyjadřovat.

Pokud jste si léky opatřil sám a sám si je i aplikoval, pak to byl neskutečný hazard.

Ale dnes už víte, že Vám tyto léky nakonec nepomohly. Jejich vedlejší příznaky Vás doufám přesvědčily, že jste udělal chybu!!! Můžete být rád, že to dopadlo tak, jak dopadlo...

Okamžitě přestaňte experimentovat se svým zdravím!!! Když okamžitě přestanete, máte šanci, že po době uváděné u léků ve spojitosti s jejich vysazením, se jejich vliv na Vaše tělo vytratí (cca 3 týdny a déle) a hodnoty testosteronu a dalších parametrů krve se vrátí zpět do výchozích hodnot. Tedy, že budete na původní hodnotě testosteronu, kterou jste měl před tím, než jste začal hazardovat se svým zdravím.

Okamžitě navštivte lékaře!!! Nejlépe svého obvodního lékaře, sexuologa nebo psychologa a svěřte se jim s tím, co jste si naordinovat. Obvodní lékař nebo oba specialisté Vám mohou pomoci a pomohou Vám!!! Začal bych s obvodním lékařem nebo se sexuologem. Budou ale potřebovat zjistit i jiné okolnosti a případně problémy, které mohly nebo mohou provázet Váš sexuální život. Ty vedlejší vlivy mohou být klidně jednou z dalších významných příčin Vašeho současného nezájmu o sex. Proto si myslím, že Vás nejspíš pošlou i k psychologovi pro objasnění dalších okolností Vašeho problému. Následně pak nejspíš společně navrhnou účinnou léčbu.

Prostě neváhejte a zajděte k lékaři. Je to nezbytné už s ohledem na to, co jste provedl.

S úctou
Administrátor webu www.milovani.cz.